Weet jij al waar je op gaat bieden?

De lijst met items voor de veiling groeit gestaag. Hoog tijd dus om vast te gaan bepalen waar je op 15 februari op gaat bieden. Worden het de musicalkaartjes (dit jaar voor Jersey Boys!) of toch een gesigneerd voetbalshirt? Ga je een weekend rijden in een Fiat500 cabrio van Autobedrijf Preuninger of win je in de loterij een kadobon voor een heerlijke taart van Taarttruth?

Een bijzonder item is zeker ook de tennisoutfit van Nederlands beste tennisster Kiki Bertens. Een soortgelijk item was er ook vorig jaar op de veiling. Anne van Stek ging er mee aan de haal en kan het zich nog goed herinneren:

1 ❤ tennis en op de veiling won ik een Wilson tennistas, een racket en een jurkje. Allen afkomstig van Kiki Bertens. Met het racket heb ik al meerdere keren een lekker balletje geslagen, de tas daar loop ik als een echt prof mee rond. Alleen het jurkje….tja haha ik was zwanger dus die heeft me nog niet gepast hahahaha

De lijst met items wordt regelmatig aangevuld. Kijk dus vaak op deze site. Heb je zelf nog iets leuks te veilen? Geef het door aan acabout@hotmail.com of overleg bij Fortuna even met een van de commissieleden (Anouk Vanwersch, Patrick Vanwersch, Guido Al, Arno van Boxtel of Ton Schäffer) of ze het geschikt vinden.

Plaats een reactie